Dag 19 – Detta ångrar jag

En grej ångrar jag rätt stort. Många av de som läser detta vet nog vad det handlar om, haha... De som var med mig den kvällen främst. Men det är ingenting jag tänker skriva ut här. Men det är en grej som fått andra att lida och även mig själv emellanåt, men nu är allt över. Alla gör vi misstag. Annars vet jag inte riktigt någonting jag ångrar, eller jag kan iallafall inte komma på någonting just nu... Kanske att man inte håller lika bra kontakt med alla längre. Men så blir det säkert för alla. Man glider ifrån varandra och hittar andra vänner och så vidare. Jag tycker ändå att jag hållt bra kontakt med de som verkligen betyder någonting för mig. Visst att man inte träffar varandra så ofta. Men man pratar ändå emellanåt. Och då man väl träffas så har man oändligt med saker att prata om. Någonting jag har lärt mig från att man glidit isär och så vidare är att man verkligen lär sig vilka man kan lita på, vilka som alltid ställer upp för en och vilka man alltid kan prata med.

Nej alltså jag kan inte komma på någonting jag riktigt ångrar förutom det(jag inte tänker skriva) där. Så här tar detta inlägg slut. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0