Dag 18 - Min födelsedag

Min födelsedag är den 5 april. Vet inte om jag skriva om den födelsedagen som var eller den som kommer?
Ja jag kan då säga att jag fyller 18 till våren och då jäklar blir det party! Taggad nanting !!!
Men min förra födelsedag då? Ja jag kom inte ihåg så mycket... Eftersom mina föräldrar är skilda blir det oftast 2 kalas för oss. Ett med släkten från mammas sida och en med släkten på pappas sida. 2 fikor(heter det så?!) är inte helt dumt kan jag säga er. Så jag antar att det var så förra födelsedagen också. Jag har faktiskt för mig att vi bjöd hem mormor&morfar, morbror magnus, sofia + kusinerna till mamma. Vi firade både mamma och mig då eftersom det bara är två dagar emellan våra födelsedagar. Sedan en vecka senare då jag var hos pappa bjöd vi hem släkten från hans sida då. :) Tråkigt att jag inte kunde hitta några bilder sen min födelsedag förra året. Men jag hittade iallafall en bild från då Matte(brorsan) fyllde 19 i augusti. Där sitter jag, Matte, mormor, morfar, mamma, morbror, hans tjej och minsta kusinen vid bordet hos mormor och morfar. Syrran och den andra kusinen saknas på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0