Dag 17 - Mitt favoritminne

Jag har så många minnen så jag kan inte bestämma mig för någonting som är ett riktigt favorit minne. Men jag tänkte skriva om ett minne som får mig glad. Det är då jag tänker tillbaka på sommaren 2008 då jag, Vicki, Colle och Emil tog två mopeder, körde 10 mil för att komma till min mormor och morfars stuga där vi spenderade några dagar. Mycket bad och kortspel. Det var också på den tiden då vi inte hade växt ifrån varandra. Nu är några av oss på mer "skilda håll". Men det var en trevlig trip!
Dags att bjuda till med en stor bildbomb! Gud vad små vi var...
Vi sov i våran husvagn ute på gården istället för att alla skulle sova separat i olika rum.



Spe-armarna och snygg bikinibränna där också.

Haha det var jag som lyckades med det där...Styret ville inte riktigt dit jag ville!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0