Dag 15 - Mina drömmar

Gud, jag har en hel del drömmar. Till exempel saker som jag vill hinna göra innan jag dör och saker jag önskar mig för resten av livet. Jag får väll helt enkelt ge några exempel på några drömmar jag har.

Två saker som jag ska hinna göra innan jag dör är att hoppa fallskärm(ja, Vicki du läste rätt) och besöka jätte många olika länder!
Så jäkla höjdrädd som jag är ska jag ändå hoppa fallskärm innan jag ligger i graven. JAG SKA!

Några andra drömmar är att jag ska bli en riktigt ordentligt bra frisör och helst av allt starta eget senare för att få ännu mer cash ;) Sedan vill jag dela mitt liv med en man och 2 underbara barn. En fin stor hund ska även finnas i våran familj! Var jag vill bo har jag faktiskt ingen aning om än så länge. Ibland så trivs jag som fisken i vattnet i lilla Holmsund och ibland vill jag bara sticka härifrån hur fort som helst.

Något jag också har som en dröm, fast som nog är ganska svår att få som jag vill är att jag vill att alla viktiga personer som jag har i mitt liv just nu ska finnas kvar för mig på ett eller annat vis föralltid. ♥ Jag vill inte att jag och mina underbara vänner ska bråka/växa ifrån varandra och på så sätt tappa kontakten till exempel. Ja ni förstår nog vad jag menar.

En annan dröm jag har och som jag alltid har haft är att jag skulle vilja kunna sjunga! Visst kan jag sjunga och jag älskar verkligen att göra det, men hur det låter är en annan sak. Kan ju säga att jag inte har fått en endaste komplimang för mina vackra toner! Så ni kan ju tänka er ;) Dock vet jag att den drömmen aldrig kommer att bli sann... Men drömma kan man ju alltid.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

är också höjdrädd, fast ändå älskar jag typ höjder:] de är typ sick

2010-12-12 @ 23:33:52
URL: http://rrrrrebeccas.blogg.se/
Postat av: Natali

Svar: Hej, jag har ridit på ridskola i typ 9 år och nu går jag ett gymnasium med hästutbildning. :)

Jag har inte någon egen häst men jag har haft och har ett flertal medryttarhästar.

2010-12-12 @ 23:55:49
URL: http://naatalilindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0