Dag 13 - Den här veckan

Den här veckan har precis som de andra, rullat på. Tycker veckorna går så himla fort!
Jag har varit en hel del i stallet. Även varit med mina fina vänner. Jag har tyvärr inte kunnat träffa min älskling så mycket. Han har legat hemma och varit hur sjuk som helst. Knappt kunnat röra på sig stackaren. I Tisdags drabbades även jag av denna förbannade hosta, förkyldning och feber som alla har just nu. Och jag har fortfarande inte riktigt blivit helt frisk. Det har gjort att jag inte har kunnat träna någonting sedan i måndags...
Just nu sitter jag och älsklingen och ser Cirkus Möller och väntar på att Idol-finalen ska börja igen. Imorgon ska jag se en innebandymatch och på kvällen ska jag och några superfina tjejer ha julmys. Vi ska baka litegrann, äta och mysa med julmusik och spel. Kommer bli underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0