Dag 06 - Min dag

Min dag började runt 8 tiden, Emil for till skolan och jag satt hemma och väntade på att klockan skulle gå. 10.20 åkte jag buss upp till Gamlia för att ha idrott. Badminton och innebandy. Efteråt mötte jag upp Tobias på stan, tog en pommes och sedan for vi hem till mig och spelade Icy Tower. Klockan 5 hade jag innebandyträning. Den blev betydligt mycket bättre än vad jag trott innan. Var grymt otaggad då jag åkte dit! Men det ändrades faktiskt. 

Efter träningen stack jag hem för att äta och duscha. Sedan kom grabben förbi mig innan vi gick till Statiol. Där hyrde vi en Beck-film och köpte lite gotta. Vi gick hem till honom sedan och dukade upp för grönsaker med dip och lite tända ljus framför filmen. Just nu sitter jag här proppmätt efter alla grönsaker och dip! Vad jag och Emil ska hitta på nu är frågan!? Lär inte bli så sent ikväll eftersom jag ska upp för att jobba min sista helg. 

Kanske ett av de tråkigaste inläggen på länge... Men men! Vi ses igen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0