Äntligen!

Äntligen har jag hittat en jul/nyårsklänning. Känns så jäkla skönt att ha fått göra bort det! Trodde att det skulle vara omöjligt att hitta en men...
Jag och Ida for på stan efter skolan i jakt på skor åt henne och jag skulle köpa julklappar. Vi kom varken hem med några skor eller julklappar. Jag kom bara hem med grejor åt mig och hon kom hem med många grejor, men inga skor.

Så eftersom vi börjar kvart i 2 imorgon kanske vi åker upp lite tidigare till stan för att då köpa julklappar och skor. Men jag är så jäkla glad att jag äntligen hittat mig en klänning! :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Sv; tack så mycket! :)



Härliga julklappstips du kommer med förresten :D

2010-12-08 @ 18:16:44
URL: http://sockerprillans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bild på klänningen? =)

2010-12-08 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0