5 things

• Jag har brutit mitt högra lårben (en barndomskompis gjorde det på mig), höger-foten och en tå på höger fot.
• Efter en häst"olycka" fick jag slitningar/repor/skador på hjärnhinnan.
• Jag har olika långa ben. Det syns om jag står rakt med båda benen i shorts/utan byxor.
• Jag har för det mesta väldigt bra imunförsvar. Förvånar mig inte om jag åker på världens influensa nu just efter jag skrivit detta.
• Jag börjar känna av allergi mot pälsdjur. Synd då jag både har katt och häst... Våran katt kan jag inte klappa längre utan att det ska klia i ögonen och jag ska få nysattacker. Och nej, jag kommer inte vilja he bort någon utav dom för det.

Liten 33cl colan såg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0