2010-12-22

Nu har jag suttit och latat mig hela dagen... Det enda jag har gjort är att fixa en ny design till Amanda. Känner att jag måste ta tag och göra någonting av den här dagen. Men 20-  på termometern lockar mig inte till att göra så mycket annat än att sitta inne. Men jag ska faktiskt ta mig i kragen och gå till vårdcentralen och boka tid för allergitest. Efter det ska jag nog bara dö av här hemma och vänta på att klockan ska bli runt 7-tiden då jag måste bege mig till stallet. Efter det ska jag vara med min älskling. Igår bakade vi en supergod hallon/blåbär smulpaj. Vad ska vi hitta på ikväll!? Vi sover iallafall hos mig ikväll.

Det är två dagar kvar till julafton!

Vårdcentralen. Bild från google.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0