2010-12-07

Alla börjar bli sjuka nu. Antingen är det världens förkyldning eller influensan som de flesta åker på!
Började känna mig lite dålig igårkväll och nu känns det till och med ännu värre. Hoppas inte att jag ska gå och bli sjuk. Börjar bli lite snuvig(kan dock bero på att jag varit i stallet och vid katten, inte super då jag börjat bli allt mer pälsallergisk), sedan har jag huvudvärk och känner att jag fryser. Men det stoppar inte mig! Jag ska ut ikväll med Vicki, Fia och Tobias för att köpa godis. Jag drog på mig pappas underställ under en tjocktröja och mjukisbyxor. Så jag har verkligen inte tänkt att frysa!

Dålig uppdatering från min sida idag.. Har inte känt för att blogga!
Kan ni tänka er, det är bara 17 dagar kvar till självaste julafton!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0